overeenkomst
Handboek B.V. in de zorg

Let op: Handboek B.V. in de zorg verschijnt medio maart 2023

De B.V. in de zorg is enorm in opkomst. De B.V. heeft veelal geen eigen jurist in dienst, is daarvoor vaak weer net te klein. Accountants/administratiekantoren zijn veelal niet goed op de hoogte van de regels. Dit zijn voor ons de redenen om een Handboek B.V. in de zorg  te vervaardigen. Dit handboek is digitaal en wordt steeds aangepast aan de laatste regels.

Wat vindt u zoal in het Handboek B.V. in de zorg

U krijgt informatie over alle zaken waar de zorgaanbieder als B.V. mee te maken heeft.

We hebben het dan over:

  • de bedrijfsvoering van uw B.V.;
  • de governance, wanneer is een raad van commissarissen verplicht en wat zijn de eisen;
  • de jaarverantwoording zorg;
  • B.V. en belastingen;
  • de kwaliteit van de zorg;
  • aanbesteden bij gemeente, zorgkantoor en zorgverzekeraar;
  • privacy;
  • medewerkers en zzp-ers;
  • cliënten/patiënten;
  • overeenkomsten;
  • geschillen en bezwaar en beroep.

Kortom een compleet overzicht van alle wetten en regels, beschrijvingen hoe hieraan te voldoen en handige doorverwijzingen naar goede websites.

Handboek B.V. in de zorg

Hoe werkt het?

Nadat we de aanmelding hebben ontvangen, krijgt u van ons de logingegevens gemaild.

U krijgt een persoonlijke login op uw bedrijfsnaam, daarmee krijgt u overal toegang tot het actuele Handboek B.V. in de zorg. Deze login is niet overdraagbaar, wij hebben veel tijd gestoken in de ontwikkeling en moeten daarom optreden tegen misbruik.

De kosten van het abonnement bedragen tot 10 medewerkers € 24,50 per maand en vanaf 10 medewerkers € 29,50 per maand.
U gaat een jaarabonnement aan dat jaarlijks automatisch verlengd wordt tenzij u besluit minimaal twee maanden voor afloop van de termijn het abonnement op te zeggen.

 

Ik wil graag een abonnement