Kwaliteit en klachten

De regels van de Wkkgz zijn ingrijpend gewijzigd.Wkkgz
Wij adviseren en ondersteunen.

Om sancties te voorkomen is het van belang dat u als zorgaanbieder de regels kent op het gebied van kwaliteit, klachten en geschillen in de zorg.

Met een goede voorbereiding op de Wkkgz komt u niet voor verrassingen te staan en kunt u zich tijd en zorgen besparen. Want wist u dat door deze nieuwe wet het zelfs mogelijk is dat u als zorgaanbieder in geval van een klacht een schadevergoeding moet betalen tot
€ 25.000? Goed dus om te weten hoe u dat kunt voorkomen!

Zorg Zaken Groep focust zich op het voorkomen van dergelijke klachten. Daarom ondersteunen en faciliteren onze juristen u zoveel mogelijk bij de uitvoering van deze wet. Denkt u hierbij aan hulp bij het opstellen van schriftelijke reactie op een klacht. Daarnaast kunnen wij ook voor u als onafhankelijke klachtenfunctionaris optreden.

Voor meer informatie over de nieuwe regels voor klachten en andere wijzigingen die de Wkkgz met zich meebrengt, kunt u contact opnemen met onze juristen van Zorg Zaken Groep, w.wickering@zorgzakengroep.nl of telefoon 053 - 43 45 490.