Workshop “Uitleg van de Wtza”

 

In deze digitale workshop UITLEG VAN DE WTZA krijgt u alle noodzakelijke informatie over de verplichtingen van de zorgaanbieder.

Uitgelegd zal worden welke zorgaanbieders een vergunning aan moeten vragen, wat de eisen zijn voor deze vergunning en hoe de zorgaanbieder hieraan kan voldoen, de rol van de raad van commissarissen/raad van toezicht, de jaarverantwoording zorg, de ‘lege huls’, het overgangsrecht enz. kortom alles wat de zorgaanbieder moet weten.

In deze workshop is gelegenheid tot het stellen van vragen.

Over de workshop

De workshop vindt digitaal plaats, u kunt gewoon vanuit huis of werk deelnemen.

De workshop bevat een uitleg over de verschillende onderdelen van de Wtza, te noemen zijn:

  • Wtza: melden, vergunning en jaarverantwoording
  • Kwaliteitseisen
  • Vergunning en interne toezichthouder
  • De rollen van de raad van commissarissen/raad van toezicht
  • De Governancecode Zorg
  • De jaarverantwoording zorg
  • Het overgangsrecht

Er is alle gelegenheid tot het stellen van vragen. Deze worden in de bijeenkomst behandeld of na de bijeenkomst in een één op één gesprek (hieraan zijn geen extra kosten verbonden).

Deze digitale workshop duurt 2 uur en u kunt kiezen uit de volgende data:

(De workshops in november 2022 zijn helaas volgeboekt)

  • Dinsdag 24 januari 2023 van 19.00 - 21.00 uur
  • Donderdag 26 januari 2023 van 12.00 - 14.00 uur

 

Voor wie

De workshop is voor alle zorgaanbieders in de Wlz, Zorgverzekeringswet en Jeugdwet die met vragen zitten over de Wtza.

 

Kosten en wat de deelnemers ontvangen

De kosten bedragen € 95,-- exclusief BTW.
Naast de workshop en de beantwoording van uw vragen zenden we u de presentatie toe en ontvangt u aanvullende informatie.

 

Ik wil graag deelnemen

 

 

Door uw inschrijving te voltooien gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden. Inschrijving in volgorde van aanmelding. Bij verhindering is plaatsvervanging altijd toegestaan. Schriftelijke annulering tot 14 dagen voor de bijeenkomst, annulerings/administratiekosten € 50,- excl. BTW.